. Kupac snosi odgovornost za svako oštećenje ili umanjenje vrednosti proizvoda nastalo nepravilnim ili prekomernim rukovanjem – tj. korišćenjem koje prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovila priroda, karakteristike i funkcionalnost proizvoda.
Ukoliko se utvrdi da je proizvod oštećen ili neispravan krivicom kupca, povraćaj sredstava će biti odbijen, a proizvod vraćen kupcu na njegov trošak.
Troškovi povraćaja
Troškove vraćanja robe i povraćaja sredstava snosi kupac, osim u slučajevima kada je isporučen neispravan ili pogrešan artikal u odnosu na porudžbinu.
Sa naše strane, obavezujemo se da ćemo, odmah po prijemu i pregledu robe, izvršiti povraćaj uplaćenih sredstava.
Procedura za povraćaj sredstava
Molimo Vas da nas kontaktirate putem telefona 061/60-80-80-9 ili putem e-mail adrese prodaja@pikpak.rs, uz sledeće podatke:
- Broj računa/otpremnice koji ste dobili uz robu
- Vaš broj dinarskog tekućeg računa
- Naziv banke u kojoj imate račun
Po prijemu ovih podataka, biće Vam poslata dokumentacija i detaljna uputstva za realizaciju povraćaja sredstava, na e-mail adresu navedenu prilikom kreiranja porudžbine.
Povraćaj se vrši isključivo uplatom na dinarski tekući račun – nije moguće slati novac kuririma ili u gotovini.
U slučaju vraćanja robe kupljene platnim karticama (VISA, MasterCard, Maestro), povraćaj se vrši putem iste metode plaćanja, a banka će na osnovu zahteva trgovca izvršiti refundaciju.
Zamena proizvoda i slanje paketa
Zamena proizvoda obavlja se o trošku kupca, po ceni jedne poštarine prema zvaničnom cenovniku kurirske službe BEX. Poštarinu kupac plaća gotovinom kuriru prilikom preuzimanja zamenjene robe.
Važno: Robu nije moguće slati na adrese sa račun-otpremnice bez prethodnog dogovora sa našim online operaterima. Paketi poslati bez najave biće vraćeni o trošku pošiljaoca.
S poštovanjem,
Vaš Maxiora d.o.o. Niš – Klikster.rs