rilikom preuzimanja pošiljke, molimo Vas da u prisustvu kurira pažljivo pregledate paket. Ukoliko uočite vidljiva oštećenja, poput pocepanih ili ugnječenih delova, nemojte preuzimati pošiljku. U tom slučaju, kontaktirajte nas telefonom na 061/60-80-80-9 ili nam pošaljite e-mail sa Vašim podacima (ime, prezime, telefon, broj porudžbine) na adresu prodaja@klikster.rs, uz objašnjenje razloga odbijanja paketa. Obratićemo Vam se u najkraćem roku sa detaljima o daljim koracima.
Takođe, možete zamoliti kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju utiče na stanje proizvoda ili na postojanje svih delova. Ukoliko je proizvod neoštećen i kompletan, slobodno potpišite prijem pošiljke.
Reklamacije nakon prijema pošiljke
Ako ste preuzeli paket i nakon otvaranja ustanovili da je roba oštećena, ne odgovara porudžbini ili podaci na računu nisu tačni, molimo Vas da nas obavestite što pre, a najkasnije u roku od 24 sata od prijema pošiljke. Kontaktirajte nas na 061/60-80-80-9 ili pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon, broj porudžbine) na adresu prodaja@klikster.rs, uz detaljan opis problema. Naš tim će Vas u najkraćem roku obavestiti o daljem postupku.
Reklamacije radi ostvarivanja prava po osnovu saobraznosti
Ukoliko na proizvodu kupljenom putem našeg online prodajnog portala Klikster by Maxiora DOO primetite neusaglašenost u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, kontaktirajte nas telefonom na 061/60-80-80-9 ili putem e-maila prodaja@klikster.rs. U poruci navedite svoje podatke i detaljan opis problema. Nakon prijema Vašeg zahteva, poslaćemo Vam potrebnu dokumentaciju za dalju obradu reklamacije.
Po dostavljanju kompletne dokumentacije, odgovorićemo na Vaš zahtev i obavestiti Vas o daljem postupku. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana, dok je rok za rešavanje reklamacije, ukoliko se prihvati, 15 dana od trenutka prijave, odnosno 30 dana za tehničku robu. U slučaju produženja roka, obavestićemo Vas i zatražiti saglasnost.
Ovlašćeni servis je zadužen za procenu usklađenosti proizvoda. Iako nije obavezno, preporučujemo da sačuvate originalno pakovanje radi sigurnijeg transporta proizvoda. Ako je reklamacija prihvaćena, proizvod će Vam biti vraćen bez troškova.
Napomene
- Klikom na dugme POTVRDI, potvrđujete da ste saglasni sa uslovima reklamacije.
- Reklamacije za proizvode kupljene na lokaciji Maxiora DOO – PikPak obrađuju se u samom objektu. Kontakt informacije možete dobiti pozivom na telefon 061/60-80-80-9.
Obaveštenje o mogućnosti vansudskog rešavanja sporova
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, ukoliko reklamacija bude odbijena, spor možete rešiti vansudskim putem. Postupak pokrećete dostavljanjem predloga Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija.
Kompanija Maxiora DOO – Klikster.rs obavezna je da učestvuje u postupku i da se izjasni u roku od 15 dana od prijema predloga. Oba učesnika, i potrošač i trgovac, dužni su da prisustvuju raspravi sa ciljem rešavanja spora.
S poštovanjem,
Vaš Maxiora DOO – Klikster.rs